Wat ik deze week ging kopen…

… maar nog steeds niet gekocht heb. U weet wel: wegens geen tijd, geen goesting, steken van gierigheid in deze economische crisissen,…

  • De nieuwe cd van Novastar: Almost Bangor. U weet (of leest het hier) ongetwijfeld al dat ik een beetje een Novastar-fan ben en dat ik de vorige cd’s reeds in mijn cd-rekje heb staan. Maar ik kreeg mijn lui gat nog niet uit de zetel om Almost Banger te gaan scoren in  de Mediamarkten van deze wereld.
  • De Goedele. Inderdaad! Nog steeds niet! Shame on me! Toen ik naar Frankrijk ging wou ik hem kopen, in de bookshop van de Zaventemse luchthaven. Maar wat bleek? Hij was uitverkocht! Onmiddellijk al, volgens de mevrouw achter de aankoopbalie. Maar inmiddels is het oktober en ligt er een nieuwe Goedele in de winkel. Ik zou dus beter mijn zelfde luie gat als in het puntje hiervoor uit de zetel reppen voordat ook de oktobereditie is uitverkocht.
  • Mascara. Ja, want hij is op. Het was een goeikoop ding dat ik aan de kassa van Aldi gauw mee op de band heb gegooid. Niet slecht voor maar 2 euro, maar wel snel op. De volgende wordt er weer eentje van een merk gekend voor zijn make-up.

First thing tomorrowmorning: naar de winkel(s)! En het station… voor mijn nieuw abonnement.

5 Responses to “Wat ik deze week ging kopen…”


  1. 1 Marianne oktober 3, 2008 om 10:01 pm

    Ge kunt misschien de Goedele van ons Anneke lenen, die had er ene gekocht deze week 😮

  2. 2 Stijndc oktober 4, 2008 om 2:17 pm

    Laat eens weten hoe de cd van Novastar is he.. ‘K ben nog aan het afwegen waaraan ik eerst mijn geld ga spenderen.. De nieuwe van Novastar staat ook nog tussen de mogelijkheden. 🙂 ( De Goedele en de mascara staan dan weer niet in mijn lijstje :p )

  3. 3 fielosophie oktober 5, 2008 om 10:27 am

    Ik heb gelezen dat op de nieuwe Novastar mogelijks 3 van zijn allerbeste songs ever staan. Dat klinkt toch veelbelovend! Laat maar weten hoe hij is, moest je ooit uit de zetel geraken 🙂

  4. 4 Evita oktober 5, 2008 om 9:29 pm

    Ben hem gisteren gaan kopen, maar heb hem nog niet geluisterd :$ Later ongetwijfeld meer^^


  1. 1 Novastar part II « Evita blogt… Trackback op oktober 14, 2008 om 6:11 pm

Geef een reactie

Wie ben ik?

The name:
Evy Philips

The age:
27 jaar

The passion:
Bram
Italië
AC Milan


