Discriminatie?!

Boe! Boe! En nog eens boe!

In’t kort: Begin volgend jaar gaan ze in Nederland weer leden tellen. Dat wil zeggen dat je lid kan worden van bijvoorbeeld… random pick… BNN. Hoe meer leden, hoe meer zendtijd je krijgt op tv.

Bij BNN hebben ze er iets op gevonden: voor 5,73 euro kan je lid worden en krijg je er iets bij. Iets van BNN uiteraard. Een dvd van de Lama’s, een t-shirt van Try Before You Die, zo’n dingen.

Nu is daar zo’n artikel dat ik onmiddellijk wou kopen. Dennis Storm stond vorig jaar model voor Playgirl. Nu hebben ze die foto’s daarvan gebundeld in een kalender. Ik, Dennis-Storm-aanhangster, zag meteen die kalender in mijn wc hangen.

Maar helaas! Discriminatie! Om dat ding te bestellen moet je eerst een formuliertje invullen. En daar begint het natuurlijk al. Mijn adres. Ik kan mijn adres daar wel invullen, en mijn woonplaats. Maar niet mijn land. Puurs ligt niet in Nederland, mijn liefste BNN’ers. Ook is het verplicht je girobanknummer in te vullen. Giro-wat? Ik heb dat niet!

1 Response to “Discriminatie?!”


  1. 1 Swift oktober 7, 2008 om 10:07 am

    Die ‘Ollanders toch hé ! Ge moet ermee oppassen >:oI


Geef een reactie

Wie ben ik?

The name:
Evy Philips

The age:
27 jaar

The passion:
Bram
Italië
AC Milan


