Topmodel 2008

Ik zag daarnet Topmodel op 2BE. Nog nooit eerder naar gekeken, wel al het één en ander over gehoord.

Deze keer begonnen de wannabe-modellen met 300. Eerste schifting gebeurde aan de hand van een soort deur. Wie minstens 1m70 was ging door, de rest moest onverbiddelijk naar huis. Alhoewel, onverbiddelijk? Blijkbaar hielp het smeken van één van de kandidates bij de Topmodelverantwoordelijk ook om naar proef 2 te gaan.
Het domme is: iedereen weet toch dat modellen 1m70 moeten zijn? En het zal ongetwijfeld ook wel in de oproep van 2BE hebben gestaan. Dat je je kans waagt als je maar 1m67 bent kan ik begrijpen. Maar wat meisjes van 1m55 daar kwamen doen weet ik niet. Dat is ongeveer een chocolade sinterklaasventje te klein

En over smeken gesproken… mama’s en papa’s die hun dochters naar de duinen, locatie van dienst brachten konden er ook een stukje van. “Doe de camera naar daar!” En waar is ‘daar’. Yes, indeed… het stukje zand waar de dochter zich bevond.
Dat zand snapte ik eerst trouwens niet. Oké ja, beach, bikini… de jury kon natuurlijk onmiddellijk zien wat ze in huis. De catwalk, van de catwalkronde, kwam vanuit de zee. Dat maakte het wel leuk. De meisjes moesten dus eerst de zee in, om zo de catwalk op te lopen tot bij de jury, die op het zand zat.

Wet chicks. Ja, daar kwam volk naar kijken. Ik zou hetzelfde doen, hoor… moest ik een man zijn, en moest ik van lange magere meisjes houden. Oh, en nee hoor. Ik ben niet jaloers. Pas op, er mogen wat kilo’s af bij mij, maar zo mager zou ik toch ook niet willen zijn. En zo lang ook niet. Dat terzijde :p

Soit, na wat vragen, wat fotogetrek en nog wat vragen schieten er nu nog 12 eventuele modellen over.

1 Response to “Topmodel 2008”


  1. 1 Linn oktober 11, 2008 om 9:48 am

    Oh, ik heb de eerste aflevering al gemist en ik volg dat nochtans graag.


Geef een reactie

Wie ben ik?

The name:
Evy Philips

The age:
27 jaar

The passion:
Bram
Italië
AC Milan


