2 weken Colaloos

Even snel, snel een applaus voor mezelf:

IK LEEF AL 2 WEKEN ZONDER COLA!

Jawel, een hele prestatie voor mij. Het positieve is dat ik al mijn vrienden nog heb. Ik vreesde ervoor, hoor. Ik kan echt irritant doen zonder cola. Maar dat blijkt dus best mee te vallen.
De stand van zaken is dus nul komma nul, nul, nul, nul cola’s. Wel in de plaats 1,8 liter Fanta en 0,5 liter Sprite. Valt mee hé?
En voor de rest is het al water en thee dat de klok slaat. Op naar de maand zou ik zo zeggen.

5 Responses to “2 weken Colaloos”


  1. 1 Valerie oktober 14, 2008 om 7:04 am

    aaaaaaaaaah, daarmee da gij de vrijdag heel den tijd water aan ’t drinken waart!

  2. 2 sofie oktober 14, 2008 om 7:48 am

    Goe bezig Evy!!! Ge waart vrijdag nog aangenaam om mee om te gaan 😉

  3. 3 Linn oktober 14, 2008 om 2:19 pm

    Niets meer van cola gedronken? Amai, proficiat!

  4. 4 Jan oktober 14, 2008 om 8:17 pm

    Serieus, respect!
    Misschien moet ik ook nog eens een geen-cola-meer-poging doen.
    Eens denken 🙂

    Keep it up!


Geef een reactie

Wie ben ik?

The name:
Evy Philips

The age:
27 jaar

The passion:
Bram
Italië
AC Milan


