Lama’s die niet spuwden

Gisteren ging ik naar Antwerpen voor niemand minder dan… De Lama’s! Inderdaad, hun afscheidtournee deed ook Antwerpen aan.

Patrick presenteerde, en Ruben, Ruben, Jeroen en Tijl gaven het beste van zichzelf door te improviseren. Het was fantastisch goed. Eén van de beste 35 euro die ik ooit gespendeerd heb. Ik heb zelfs een paar keer bijna moeten wenen van het lachen!

Natuurlijk werden wij Belgen meerdere malen geïmiteerd. Ruben Nicolai praat trouwens zoals Samson als hij een Belg nadoet. Voor de rest kan ik alleen concluderen dat wij a) graag uitgelachen worden of b) gewoon geweldig goed kunnen relativeren. Ja, de Belgen werden er door gehaald, maar het was op een wel zeer grappige manier. Dus het is gepermitteerd.

Net na de pauze liepen de lama’s het publiek in voor foto-momenten. Wij achter Tijl gehold, en bijna met hem op de foto gekunnen. Bijna, ja… Net op het moment dat we hem omarmden voor de foto moest hij terug het podium op. Daar ging onze foto met de enige echte Tijl Beckand.

Ach, we mogen niet klagen. Joke had prachtige zitplaatsen voor ons gereserveerd: vijf mensen op rij 2, en vijf op rij 3. Zo doen wij dat!

Ik zou zeggen: zeker voor herhaling vatbaar… ware het niet dat dit hun afscheidstour is, en er dus geen volgende keer meer zal/kan komen. Jammer.

0 Responses to “Lama’s die niet spuwden”



  1. Geef een reactie

Geef een reactie

Wie ben ik?

The name:
Evy Philips

The age:
27 jaar

The passion:
Bram
Italië
AC Milan


