Kokenetentje met Brabantia

Ik las er over hier en hier. De “er” in vorige zin is de campagne van Brabantia. Je kent dat merk ongetwijfeld!

Ik vind het een leuk initiatief, en een leuke, originele marketing strategie. Het is leuk voor Brabantia: zij krijgen gratis reclame. Tenminste als je positieve dingen schrijft. Het eerlijke is dat je lekker je eigen mening schrijft. Vind je een product minder goed, so be it. Zelfs dat is nog positief voor hen want er wordt dan zowiezo over Brabantia gepraat.

Fijn is ook dat ze zelf ook een blog bijhouden. Op de blog kan je je trouwens inschrijven. Als je wil meedoen: klik hier.

Anyway, deze morgen kreeg ik een mailtje dat ik mee op hun bloglijstje stond. En dus ging ik eens een kijkje nemen in onze keuken. Ik ken het merk wel, maar aangezien ik niet de persoon ben die bij ons thuis keukengerei aankoopt, was ik niet helemaal zeker of we wel producten van Brabantia hebben.

De Brabantia vondst in onze keuken bleek goed mee te vallen. Dit keukenprinsjes ownt keukengerei zoals een pizzaroller, spaghettilepel, spatel, pureestamper, bakspaan, soeplepel, voorraadbussen, broodtrommel,… van het merk.
Van de spatels en lepels en dergelijke heb ik niet echt een mening. Ze doen dienst, ze doen dat goed, maar ik gok dat elk ander merk dat ook wel zal doen?
De broodtrommel en voorraadbussen doen ook dienst, maar daarnaast zijn ze ook mooi! leuk designtje!

Update: na op hun site te zijn gaan neuzen kwam ik te weten dat Brabantia ook badkamer- en wasgerief heeft. Who knew?

6 Responses to “Kokenetentje met Brabantia”


  1. 1 Lies oktober 30, 2008 om 8:36 pm

    Ikke! Onze wasmand is van Brabantia 🙂 en onze vuilbakken, voorraaddozen, brooddoos,… Yup, ik ben ‘fan’ :p

  2. 2 Jan oktober 30, 2008 om 9:48 pm

    Ik heb zelf nog helemaal niks van Brabantia, maar daar komt hopelijk snel verandering in 🙂

  3. 3 ntone november 11, 2008 om 9:26 pm

    Ik heb hier ook een heleboel Brabantia-dingen, vooral werkgerief (spatel, klopper, visspaan, etc etc)
    En enkele wasmanden 😀

    Quasi van moeder op zoon doorgegeven, die kennis van brabantia-kwaliteit

  4. 4 Pol de postman november 17, 2008 om 4:10 pm

    Het moet de brievenbus zijn die van Brabantia is… ;-))


  1. 1 Brabantia laat van zich horen « Evita blogt… Trackback op november 14, 2008 om 6:55 pm
  2. 2 Soigneer je facteur at Everlasting Trackback op november 17, 2008 om 3:19 pm

Geef een reactie

Wie ben ik?

The name:
Evy Philips

The age:
27 jaar

The passion:
Bram
Italië
AC Milan


