Het Zesde Zintuig

Ik heb al een paar keer naar Het Zesde Zintuig gekeken. In begin vond ik het pure onzin. Ondertussen weet ik het niet meer. Blijkbaar kunnen sommige mensen echt dingen aanvoelen. Wat er in het verleden op een bepaalde plaats is gebeurd, waar een persoon zich bevindt,… Hoe kan zoiets? Is het doorgestoken kaart?

Moest het waar zijn kunnen die mensen wel helpen met het opsporen van vermiste personen, en dergelijke. Het zou veel problemen oplossen me dunkt. Al gebeurt het soms dat sommige kandidaten er krak opzitten, en andere keren er compleet naast. Zekerheid is er dus nooit. Ze moeten het doorgegeven krijgen.

Zelf zou ik die gave nooit willen hebben. Hoe raar moet het zijn om bijvoorbeeld gruwelijke dingen aan te voelen? Een fijn gevoel hou je daar niet aan over als je het mij vraagt. Of voor hetzelfde geld voel je aan waar je vrienden/familie je kerstcadeautjes hebben verstopt. Ik zou mezelf niet kunnen inhouden om eens te gaan piepen, en dat is de verrassing verprutst.

Langs de andere kant: ik zou het wel willen weten als mijn lief mij zou bedriegen. En vertellen zal hij het in dat geval waarschijnlijk niet doen. Dan kan het wel handig zijn als je dat aanvoelt. Dan kan je zelfs stiekem een heel plan op poten stellen om hem op heterdaad te betrappen, inclusief een revenge-plan!

Ach ja, ik zal het met mijn vrouwelijke intuïtie moeten stellen, en maar goed ook!

0 Responses to “Het Zesde Zintuig”



  1. Geef een reactie

Geef een reactie

Wie ben ik?

The name:
Evy Philips

The age:
27 jaar

The passion:
Bram
Italië
AC Milan


