Run Forrest, run!

Ik ga lopen. Of eerder joggen. Want hard ga ik niet. Of teminste nog niet…
Ik begin eigenlijk (nog maar eens) van nul. En dan mag je jezelf nooit overschatten want dan hou je het niet vol. Enzovoort…. U weet wel wat ze zeggen over beginnen met lopen…

Omdat “ze” best wel gelijk hebben, heb ik de start-to-run audiofiles van Evy Gruyeart nog eens boven gehaald. Zo hoop ik binnenkort 5 km te kunnen lopen. Dat ding downloaden gaat niet meer zo simpel. Eén heeft het blijkbaar offline gehaald omwille van de webcontent die niet eindig is, blablabla Spijtig! Nu had ik die files in den tijd al eens gedownload in een opwelling van goede moed en op een cd’tje gebrand. Wonder boven wonder stak dat cd’tje nog steeds in de kast.

En zo ben ik begonnen. Momenteel zit ik nog maar aan les 2 – we beginnen bij het begin hé. Benieuwd hoe lang ik het volhou… let the bets begin?
Maar genoeg getetterd hier. Hup met de beentje nu!

4 Responses to “Run Forrest, run!”


  1. 1 Swift november 13, 2008 om 8:22 pm

    Ja, start to run. Ben ik in het voorjaar mee begonnen, maar dan in een hele groep. Wordt trouwens in meerdere gemeenten georganiseerd hoor. En in groep is toch leuker.
    Helaas had ik in één van de laatste lessen een stressfractuur aan mijn linkerbeen opgelopen. Met deze een goede raad: zorg voor heel goede schoenen ;-).
    Verder: veel succes !!

  2. 2 Dieter Van Esch november 13, 2008 om 11:13 pm

    Veel succes ermee! Volhouden is de boodschap.

  3. 3 Stijn november 14, 2008 om 1:07 pm

    Zodra we in het nieuwe appartement zitten doe ik ook mee. Dat zou ongeveer samenvallen met het nieuwe jaar, dus kan ik me meteen ook houden aan m’n goede voornemen.

    Wat is jouw motivatie om te beginnen lopen: gezondheid, conditie, lijnen, wereldvrede?

  4. 4 Evita november 14, 2008 om 5:43 pm

    @stijn: nieuwe sportschoenen 😉 Hehe, nee, conditie vooral… en als er ook wa gewicht van af gaat zou da ni erg zijn.


Geef een reactie

Wie ben ik?

The name:
Evy Philips

The age:
27 jaar

The passion:
Bram
Italië
AC Milan


