Haarrekkertjes

Beste lezers met lange haren,

Hebben jullie dat ook?
Elke keer als je wil douchen zonder je haar nat te maken dat er geen haarrekkertje in de buurt is…
Elke keer als je op stap wil gaan met je haar bij elkaar gebonden je of geen haarrekkertje vindt, of het al zo hard uitgerokken is dat het elke keer uitzakt…
Elke keer je een ongelooflijke sexy outfit aan wil, er enkel haarrekkertjes in je badkamer liggen die paars, oranje, of gelijk welke andere kleur die niet bij de outfit past, zijn…

Mijn haarrekkertjes raken altijd waanzinnig snel kwijt. Of ze rekken uit. Ik zou bij wijze van spreke elke keer ik in een Kruidvat kom nieuwe haarelastiekjes moeten kopen. Which I did today. 10 exemplaren. Ik ben benieuwd hoe lang ze deze keer bij mij willen blijven.

Het is niet dat haarrekkertjes veel kosten. Met 1 à 2 euro kom je er wel vanaf. Het is gewoon het principe. Kunnen ze geen anti-uitrek-haarrekkertjes uitvinden? En een speciaal haarrekkertjes-bewaarsysteem?  Iets voor de bedenkers misschien?

0 Responses to “Haarrekkertjes”



  1. Geef een reactie

Geef een reactie

Wie ben ik?

The name:
Evy Philips

The age:
27 jaar

The passion:
Bram
Italië
AC Milan


