If I never see your face again…

… I don’t mind. Het liedje kende ik al een tijdje. Ik gok dat ik al bijna een jaar in het bezit ben van de It won’t be soon before long-cd. Je mag me, geloof ik, wel een kleine fan noemen van Maroon 5.

De teksten kloppen op de één of andere manier altijd wel met wat er zich afspeeld in mijn leven. Ik heb ze dan ook al geweldig veel als nickname op msn gebruikt (ja, ik dóe dat).

Maar onlangs zag ik op TMF het clipje van de single If I never see your face again… Een versie met Rihanna. Of ze het liedje zelf een meerwaarde geeft laat ik in het midden, maar wat een opwindend clipje is dit? Hoe geweldig stoer lijkt Adam Levine hier niet in?

1 Response to “If I never see your face again…”


  1. 1 noliesjustlies november 30, 2008 om 11:10 am

    Yup, Adam Levine is zo één van die mannen die er soms ongelooflijk sexy uit kunnen zien!


Geef een reactie

Wie ben ik?

The name:
Evy Philips

The age:
27 jaar

The passion:
Bram
Italië
AC Milan


