2 x Luxemburg voor de prijs van 1

En wat deed Evita nog dit weekend? Luxemburg! Groot Hertogdom Luxemburg meer bepaald. Ik weet dat Parijs of Milaan veel interessanter had geklonken, maar ik had zo mijn redenen om Luxemburg aan te doen.

Reden 1: Stef, een vriend die enkele maanden in Luxemburg studeert. Hij zit daar in één of ander boerengat waar weliswaar een zwaar vervuilende staalfabriek gevestigd is.  Persoonlijk vond ik Luxemburg wel een gezellig landje maar wij zaten in Esch (iets groter dan het boerengat van Stef), en maar één dag. Even bijpraten, iets eten, iets drinken, … én een Luxemburgse kerstmarkt mét Gluhwein.

Reden 2: Tom Van Den Bosch. Een andere vriend die aan veldrijden doet. Toevallig moest hij op 10 km (tja, Luxemburg is niet groot) van ons hotel koersen. En dus gingen wij als echte routiniers supporteren. Ik weet niet of hij er veel van gehoord heeft maar ik heb veel “komaan tom!” geroepen… en het heeft geholpen. Hij was derde na Commeyne en Verstraeten, twee profs. Goed gereden dus!

1 Response to “2 x Luxemburg voor de prijs van 1”


  1. 1 Unexpected december 9, 2008 om 9:24 am

    Allé ge hebt u weer geamuseerd, I can tell 🙂


Geef een reactie

Wie ben ik?

The name:
Evy Philips

The age:
27 jaar

The passion:
Bram
Italië
AC Milan


