En wat doet u op maandagavond?

Inderdaad… naar de Slimste Mens Ter Wereld  kijken.

4 Responses to “En wat doet u op maandagavond?”


  1. 2 Maurits Jacobs december 16, 2008 om 5:23 pm

    Eventueel kijken naar De slimste mens ter wereld, als de tv niks beters te bieden heeft of als ik absoluut niks anders liever doe. Meestal is dat laatste wel het geval. Een boek verder lezen of een nieuw beginnen, een bubbel soldaat maken bij een babbel met mijn vrouw en/of/zonder vrienden, naar muziek luisteren, Bach tot jazz, een zieke bezoeken, er ligt er weer een te wachten met een getransplanteerde nier, een brief of een maandags gedicht schrijven…Er is zo eindeloos veel beters te doen dan met dat miljoen anderen uitgezakt in een zetel naar de meestal stomste vragen ter wereld te kijken,vb.5 kenmerkende gegevens ivm Manneke Pis: standbeeldje, Brussel, pist…pas. Sorry, Evita, maar ik zou geen publiciteit maken voor een programma van mijn vader, allerminst als dat programma op geenerlei wijze publiciteit behoeft.

  2. 3 Maurits Jacobs december 16, 2008 om 5:45 pm

    Mijn reactie moet blijkbaar de goedkeuring krijgen van een beheerder.
    Mag ik weten wie die “beëdigde” beheerders zijn ?
    Mocht er iets met mijn reactie gebeuren (weglatingen, wijzigingen of wat dan ook)of mocht mijn reactie redenloos volkomen verdwijnen (wat elders al gebeurd is, dan zal de moraliteit van de foV “De Graeve en dochters” een lelijke deuk krijgen en zal zo wat de enige pen die op jullie bijdragen reageert, zich gemuilkorfd voelen en niet langer ingaan op jullie gebedel om reacties.

  3. 4 Evita december 16, 2008 om 8:05 pm

    Iemand heeft duidelijk frustraties. En excuseer als ik niet 24/24 op internet zit om uw reactie (op mijn persoonlijke blog) goed te keuren.
    Ho en ik zit van tijd wel lui in mijn zetel naar zogenaamde domme vragen kijken. Wat trouwens mijn volste recht is. Dat behoort nu eens tot MIJN ontspanning se.


Geef een reactie

Wie ben ik?

The name:
Evy Philips

The age:
27 jaar

The passion:
Bram
Italië
AC Milan


