Clouseau meets Vermist

Ik wist niet dat het te gebeuren stond. Toch, het is gebeurd. En ik zal je vertellen: het was een aangename verrassing… David Van Ootegem is terug om mijn ochtenden aangenaam te maken!

En zo gaan we naadloos over het concert van Clouseau. Naadloos… als in Donna sponsort de reeks Crescendo-concerten die Clouseau geeft in het Sportpaleis.

Wat ik van dat concert vond? Well,… het was goed. Leuke liedjes, allemaal meezingertjes natuurlijk. De sfeer zat geweldig juist, dat lag natuurlijk gedeeltelijk aan onze glow-in-the-dark bandjes. Ik kan niet juist zeggen waar het precies aan lag, maar ik heb al beter gezien van hen de vorige jaren.

Desalniettemin het was wel een hele speciaal concert. Het vakje waar we zaten komt namelijk binnen kort op tv. Wij komen binnenkort op tv! Als een soort van figuranten, that is. Jan Verheyen kwam tijdens het tweede deel van het concert met zijn crew filmen voor de serie Vermist. Inderdaad… Vermist, de serie waarin Kevin Janssens een hoofdrol speelt. Oh, en Kevin was er ook. Oh, en in ’t echt is hij nóg mooier 😉

0 Responses to “Clouseau meets Vermist”



  1. Geef een reactie

Geef een reactie

Wie ben ik?

The name:
Evy Philips

The age:
27 jaar

The passion:
Bram
Italië
AC Milan


