Borsato @ the movies

‘T begint tegenwoordig een gewoonte te worden, naar de film gaan op zondagavond. Gisteren was het weer van dattum.

Superbenieuwd naar de acteerprestaties van Marco Borsato gingen wij gisteren gewapend met M&M’s (ik had echt geen zin in popcorn) en een Coca Cola  naar Wit Licht kijken.

Ik wist dat Marco er in mee deed, maar ik moet toegeven dat ik geen idee had waarover de film eigenlijk gaat. Ik was dus een beetje teleurgesteld toen ik de affiche in de inkomhal van Utopolis las. Films over probleemsituaties in Afrika, of waar dan ook in de wereld, waargebeurd of niet, zie ik nu eenmaal niet graag. Zeker niet in de cinema.

Ik wou Marco echter wel een szien acteren, dus so I went. En het was goed! Pakkend. Ik heb er zelfs uit geleerd. In Nederland hebben ze Marco afgebroken als acteur. Ik vond hem helemaal niet slecht. Oké, met Oscarnominaties zie je mij niet zwaaien, maar ik vond hem lang niet slecht, hoor. En trouwens… in deze film is het verhaal belangrijk.

Anyway, Wit Licht is zeker de moeite om eens te gaan bekijken… maar als ik moet kiezen prefereer ik een concertje van meneer Borsato.

0 Responses to “Borsato @ the movies”



  1. Geef een reactie

Geef een reactie

Wie ben ik?

The name:
Evy Philips

The age:
27 jaar

The passion:
Bram
Italië
AC Milan


