Prime Family

Wij hebben Prime thuis. Al een hele lange tijd. Daarvoor hadden we Canal +, en daarvoor zelfs Filmnet. Zo lang al.

Gisteren ontdekte ik echter iets nieuws: Prime Family! Een kanaal enkel en alleen voor familiefilms. Animatie, komedie, romantisch,… alles wat ik graag zie. Geen sciensfiction, horror of thrillers op dit kanaal!

I love it, I love it a lot! Normaal zou ik mijn kamer moeten kuisen maar omdat ik Prime Family ontdekte zal dat worden uitgesteld tot morgen. Vandaag was, en zal het een avondje in de zetel voor tv zijn: Blonde Ambition, Happy Feet, Conversations with God, Just My Luck, Knocked up, Her Best Move,… Ik ga verslaafd geraken!

Ik weet niet waar de zender ineens vandaan komt. Wie weet verdwijnt het net zo snel als het gekomen is. Het zou enkel een kanaal voor tijdens de feestdagen kunnen zijn. Laat ons hopen van niet!

1 Response to “Prime Family”


  1. 1 Stijndc december 30, 2008 om 11:49 am

    Goed nieuws voor u, het is een blijvend kanaal van Telenet.. Slecht nieuws voor mij, ik moet eigenlijk blokken ipv naar films te kijken.. :s
    Anyway.. Beste wensen voor het nieuwe jaar met veel gezellige films enzo. 🙂


Geef een reactie

Wie ben ik?

The name:
Evy Philips

The age:
27 jaar

The passion:
Bram
Italië
AC Milan


