Seven pounds

Volgens mij zegt Will Smith in het begin van de film ‘kamer 8’, en op het einde van de film ‘kamer 2’… maar ik kan fout zijn.

Het zou een opvallende fout zijn van de makers. Plus dat ik mij laten vertellen heb dat ze een mannetje aannemen om op zo’n dingen te letten. Dat is zijn enige taak…. Dus ik zal mij wel vergissen.

Maar toch: als er nog iemand naar Seven pounds gaat kijken: let er op… en laat het mij weten!

Ps: ik vond het verhaal van de film wel goed, al zaten er vrij veel langdradige stukken in en heb je snel door wat er ongeveer gaat gebeuren.

0 Responses to “Seven pounds”



  1. Geef een reactie

Geef een reactie

Wie ben ik?

The name:
Evy Philips

The age:
27 jaar

The passion:
Bram
Italië
AC Milan


