Wim Helsen mankeert er een paar!

Zoveel is zeker. Grappig om te zien? Ik ben er nog niet helemaal uit. Ik heb hard moeten lachen met bepaalde delen uit zijn show. Wim en zijn vriendschap met Schele Jezus bijvoorbeeld. Hilarisch!
Bij andere delen had ik meer de behoefte om een psychiater te bellen. Voor Wim weliswaar. Helemaal uit het niets begint hij bijvoorbeeld een hond met hondsdolheid te spelen. Strange, very strange.

Ach, het feit dat ik al een beetje ziek was tijdens de show kan ook de oorzaak van enig onbegrip mijnentwegen geweest zijn. Als je ziek bent kan iets nog zo grappig zijn, dan heb je gewoon de fut niet om erop in te gaan.

Next thing op mijn Wim-Helsen-lijste is de film Dirty Mind!

0 Responses to “Wim Helsen mankeert er een paar!”



  1. Geef een reactie

Geef een reactie

Wie ben ik?

The name:
Evy Philips

The age:
27 jaar

The passion:
Bram
Italië
AC Milan


