Zaterdag 14 februari 2009…

is het wederom Valentijn.

Er was al een hele dag een maand op voorhand uitgestippeld. ’s Morgens naar de fitness voor een les Funk, daarna gaan shoppen. ’s Avonds gaan eten in de Wok van Mechelen en dan richting Prof voor het Vrijgezellig feestje.

Helaas denkt het lot er anders over. Woensdagavond/nacht werd ik ziek… koorts enzo… je kent dat wel. Momenteel is de koorts weg, maar een serieuze keelonsteking houdt nog steeds huis in mijn lijf. Ik hoop uit de grond van mijn hart dat het morgen beter is.

Laten we allemaal een cheerleader-dansje doen om de antibiotica aan te moedigen!

1 Response to “Zaterdag 14 februari 2009…”


  1. 1 Stijndc februari 14, 2009 om 3:28 pm

    Ik ben hier volop cheerleader-dansjes aan het doen voor u.. Het kan maar beter werken.. 😉


Geef een reactie

Wie ben ik?

The name:
Evy Philips

The age:
27 jaar

The passion:
Bram
Italië
AC Milan


