Hou me vast…

iemand? 😉

Hehe, nee, serieus. Kennen jullie deze nog?

Volumia’s wondermooie Hou Me Vast. Toevallig herontdekt tijdens een avondje iPod-shufflen. En daarna toch wel zo’n honderden keren herbeluisterd – met dank aan de repeattoets. Zelfs een hele nacht lang wegens in slaap gevallen met de iPod nog in mijn oren… en yet, nog steeds niet beu.

Oh, ziet Xander de Buisonjé er niet jong uit? Desalnietemin: schattig. Al blijkt ook hij als goede wijn… beter met de jaren.

3 Responses to “Hou me vast…”


  1. 1 Jan maart 3, 2009 om 7:28 pm

    Zeker geen slecht nummer! (lees als ‘gaat het zelf opzoeken’)

    (ps: de video doet het niet :-))

  2. 2 Stijndc maart 6, 2009 om 8:52 pm

    Jaja, dat was lang geleden inderdaad!
    (video doet het hier ook niet trouwens..)

  3. 3 Swift maart 10, 2009 om 9:12 pm

    Goh…da’s nog uit een tijd dat ik jong en beweeglijk was 🙂


Geef een reactie

Wie ben ik?

The name:
Evy Philips

The age:
27 jaar

The passion:
Bram
Italië
AC Milan


