Mijn geweten

Ik heb wel degelijk een geweten! Hoe ik dat weet? Tja,… dat is de minder leuke kant…

Ik ben namelijk een leugenaar. Ik heb een leugen vertelt, en nu knaagt het aan mijn geweten. Ondertussen is de leugen al een paar dagen oud en kan ik mijn daad hier wel erkennen. Maar die eerste avond… Man! Ik kon er niet van slapen.

Ik ben niet goed in liegen. Je ziet dat aan mij. Nu… mijn leugen is nog niet uitgekomen. En God, i hope it never will. Dat zou zo genant zijn.

Het was niet echt een leugen waarmee ik iemand pijn heb gedaan… buiten mezelf dan, blijkbaar. Maar toch. Ik had het nooit mogen zeggen.

Het leuke aan de zaak is dat ik nu weet dat ik een geweten heb dat verdomd goed werkt.

1 Response to “Mijn geweten”


  1. 1 Stijndc maart 29, 2009 om 12:42 pm

    hehe, proficiat met uw geweten.. đŸ˜‰


Geef een reactie

Wie ben ik?

The name:
Evy Philips

The age:
27 jaar

The passion:
Bram
Italië
AC Milan


