De dag dat ik aan tafel zat met een opblaaspop

U leest het goed. Een opblaaspop. Ik kan er nog niet teveel over vertellen want het is nog een verrassing voor iemand. En die iemand zou wel eens mee kunnen lezen. Na het weekend heb ik geen geheimen meer!

Maar die opblaaspop dus. Haar naam is Jezebelle. Bubbling Jezebelle om precies te zijn. Ze heeft extra harde tepels en een zeer verbazende mond. Ze zegt geen woord. Je kan haar uitmaken zoveel je wil, ze doen niets terug. T’is toch een brave he?

Nee, serieus. Zo’n pop… ik snap het niet. Gelukkig gaan wij er iets heel anders mee doen dan waarvoor het eigenlijk bedoeld is.

2 Responses to “De dag dat ik aan tafel zat met een opblaaspop”


  1. 1 Stijndc april 13, 2009 om 4:24 pm

    Uh, ik wens u het allerbeste met Jezebelle.. 🙂


  1. 1 Vrolijk Pasen… vanuit Sunparks « Evita blogt… Trackback op april 14, 2009 om 6:23 pm

Geef een reactie

Wie ben ik?

The name:
Evy Philips

The age:
27 jaar

The passion:
Bram
Italië
AC Milan


