It’s gonna cost me a digi-fortuin!

We hebben een digicorder gekocht… Dat ding om digitale tv mee te kunnen zien. Dat ding dat een betere beeldkwaliteit geeft. Dat ding met een ingebouwde videotheek.

Laat dat laatste nu een piepklein beetje een probleem zijn. Dat ding gaat mij handen vol geld kosten!!! Films op aanvraag, programma\’s vroegtijdig bekijken.

Kijk, ik heb niet zoveel zelfdiscipline. Toen ik deze avond thuiskwam bijvoorbeeld, kocht ik de aflevering van Temptation Island die morgen wordt uitgezonden. Ik heb getwijfeld, maar ik vind altijd wel een excuus waar ik zelf heel hard in geloof (Temptation Island begint pas rond half 11, en ik wil morgen vroeg in mijn bed anders ga ik vrijdag na een hele dag werken te moe zijn om nachtje door te kunnen doen in Versuz (zie hier)).

Anyway, dat van die betere beeldkwaliteit… Ja, er is verschil. Is het om over naar huis te schrijven? Bwa.

2 Responses to “It’s gonna cost me a digi-fortuin!”


  1. 1 noliesjustlies april 16, 2009 om 7:10 am

    Allez joh, ik ben supergrote fan van de Digicorder 😛 Af en toe al iets mee besteld (ne keer een film en ne keer een aflevering van Temptation die ik gemist had lol) en de beeldkwaliteit vind ik echt massaal beter hoor… Nuja, hangt ervan af met wat je vroeger keek? Een gewone Digibox of keek je hiervoor analoog? Het verschil met analoog is voor ons toch massaal groot! Ik ben vooral fan van de opneemfunctie, weg met die VHS-cassettes!

  2. 2 Evita april 19, 2009 om 11:21 am

    Je we hadden hiervoor digibox. Maar dan nog… heb het verschil tussen analoog en digibox ook nooit enorm gevonden.
    De opneemfunctie is inderdaad wel handig. Alhoewel… VHS is wel “doorgeefbaar” he. Dit niet.


Geef een reactie

Wie ben ik?

The name:
Evy Philips

The age:
27 jaar

The passion:
Bram
Italië
AC Milan


