Ladies night @ de Prof

Gisteren was het ladies night in de Prof. Niet het soort van “t’is een feestje en meisjes mogen gratis binnen”. 
Nee, nee… échte ladies night!
Van 18u tot 23u mochten alleen de meisjes binnen, werden de rolluiken naar omlaag gedaan, en werden we wild. I kid you not. Why? I’ll tell you 😉

Seks! Wel… niet zo direct natuurlijk, maar uiteindelijk draaide het daarrond.
We kwamen binnen in de prof en vonden tafeltjes met bordjes fruit. Lekker fris, lekker gezond. De sfeer zat er goed in. Zeker toen we een goodie bag kregen met vanalles in: kortingsbonnen op juwelen, sigarettendoosje (dat ik persoonlijk ga gebruiken om speelkaarten in te stoppen), lippenbalsem, en… een string! De start van enkele goede verhalen.

In een hoekje stonden juwel van Victoria opgesteld. Chique dingen.
Dat was gewoon een leuk opwarmertje.

Toen begon de upperdare. Sensuele massagekitjes, zalfjes, lotions, pluimen, sexy lingerie, gewaagde  lingerie, lieve speeltjes, iets hardere speeltjes, zeer trillende speeltjes,… You name it. En ik ben natuurlijk wel eens in een sexshop geweest, dus er was niets dat ik nog niet gezien had, maar nu mocht je het vastnemen en voelen, en (voor sommige zaken dan) uittesten. En je kreeg een deftige uitleg.

Oh, voor degene die al veel gehoord hebben over het potje dat ze in het toilet plaatsen en dat je dan mag testen…. Verwacht er niet te veel van. Ik kreeg daar absoluut geen goesting van. ‘T wordt gewoon wat warm.

Of ik iets gekocht heb? Ik zal jullie moeten teleurstellen. Nee, de leverdatum is 1 mei… dan zit ik in Milaan 😉 En ook: ons eerst een beetje warm maken voor die spullen en dan zou je er nog twee weken op moeten wachten? Nee, dank je. Als ik me echt niet meer kan inhouden zal ik wel nog een keertje langs die seksshop passeren.

De hele girly avond werd afgesloten met…. een stripper! yes, yes er kwamen blinddoeken, dildo’s, bananen en lotion aan te pas, en full monty it was!

0 Responses to “Ladies night @ de Prof”



  1. Geef een reactie

Geef een reactie

Wie ben ik?

The name:
Evy Philips

The age:
27 jaar

The passion:
Bram
Italië
AC Milan


