Een niet-gestolen vélo

Stel: u hebt een fiets. U rijdt er vrij vaak mee. Op een dag vindt u een job en rijdt u voornamelijk met de auto. Na enige tijd rijdt u enkel nog met de auto. Opeens moet u op weekend naar Rotterdam en is de auto niet voor handen. U rijdt naar het station met de fiets en hebt een leuk weekend in Rotterdam. Na het weekend Rotterdam wordt u met de auto naar huis gebracht. uw fiets blijft staan aan het station.

Stel: die fiets staat daar al sinds november – u mist hem namelijk niet aangezien u een auto hebt, en… (lees hierboven)

Vraag: zou hij er nu, midden mei, nog steeds staan?

Antwoord: aan het station van Puurs wel!

Van het weekend eens gaan ophalen: de banden staan plat, en de bel is ook gepikt, maar voor de rest picobello
Toppie 😉

4 Responses to “Een niet-gestolen vélo”


  1. 1 Swift mei 14, 2009 om 5:35 pm

    En nu eens hetzelfde proberen met de auto ! 😉

  2. 2 fielosophie mei 15, 2009 om 7:56 am

    Amai, heb jij even geluk!
    Mijn fantastische plechtige communie fiets waar ik jaar en dag mee naar school reed, is zelfs gewoon vlak voor mijn deur gestolen.
    Afgezien dat ik daarvan heb, dat was gewoon de allerbeste fiets ooit!
    Geen enkel ander fietszadel heeft ooit mijn derrière zo goed gesoigneerd…

  3. 3 Jan mei 30, 2009 om 8:26 pm

    Zou je eens hier in Leuven moeten proberen, geen week denk ik 🙂

  4. 4 Stijndc juni 8, 2009 om 9:02 pm

    In het station van Zottegem zou je -met veel geluk- enkel nog de bel kunnen terug vinden ofzo.. Leve Puurs zeker? 🙂


Geef een reactie

Wie ben ik?

The name:
Evy Philips

The age:
27 jaar

The passion:
Bram
Italië
AC Milan


