Proxis in de banner – part 2.

Nu ik zo geweldig goed de spanning had opgebouwd, zijn jullie vast benieuwd?

Proxis… wat is dat?
Dat zijn voornamelijk boeken, films, muziek en spelletjes. Welke boeken, films, muziek en spelletjes je op de website kan bestellen? Well… zo ongeveer alles. Check het zelf uit op de vernieuwde website. Je kan zelf handig zoeken: op titel, artiest, isbn-nummer,… Easy as hell, toch?

De website is niet het enige vernieuwde interactieve gedoe. Nee, nee, Proxis is goed bezig om zich bij de onliners bekend te maken. Twitter, Facebook,… Proxis is there too.

Al die veranderingen en promoties van Proxis dringen door tot in blogland. En Proxis is zo goed bezig dat zelfs ik, hier en nu, een dvd kan wegschenken aan één van jullie. 

Eén te winnen dvd

De dvd in kwestie? Miami Vice, met niemand minder dan colin farrell!
Schrijf een verhaal van minstens 15 regels met mij in de hoofdrol (fictie, non-fictie, het maakt mij totaal niet uit) en win Miami Vice (de versie uit 2006).
Mail jouw verhaal nog tot 31 mei naar
pluchke_nesta@hotmail.com (onderwerp: Proxis – Miami Vice). Vergeet zeker je adres niet te vermelden. De Post zal het heel wat makkelijker hebben om de dvd tot bij je thuis te krijgen.

De winnaar wordt 1 juni bekend gemaakt op dit blog, en zijn of haar verhaal wordt hier uiteraard ook gepubliceerd.

De jury bestaat uit… mezelf.
5 Responses to “Proxis in de banner – part 2.”


  1. 1 Stijndc juni 8, 2009 om 9:00 pm

    Ah, als ik nu niet veel te lui zijn om zo’n verhaal te verzinnen, zou ik zeker winnen.. :p

  2. 2 Swift juni 10, 2009 om 7:28 pm

    Bij mij ligt het niet zo aan luiheid maar aan gebrek aan inspiratie en schrijftalent 🙂

  3. 3 Fielosophie juni 23, 2009 om 12:13 pm

    *Tikt op Evita’s schouder* Where are you?

  4. 4 Swift juni 23, 2009 om 9:11 pm

    Ja…het is al zo lang stil hier?

  5. 5 Stijndc juli 29, 2009 om 5:42 pm

    Nog iemand die aan zijn zomer-slaap bezig is 🙂


Geef een reactie

Wie ben ik?

The name:
Evy Philips

The age:
27 jaar

The passion:
Bram
Italië
AC Milan


