The experience of Malta…

Zondag in het laat: ik kom terug van Malta…

Ik wist al van voor ik vertrok dat ik bij mijn terugkeer al spijt zou hebben dat de vakantie erop zat.
Toch had ik meer verwacht van het eiland. Pas op: het was leuk, en aangenaam. We hebben kunnen genieten van de zon, van maar liefst 5 uitstappen, de inktblauwe zee,… noem maar op. En ondanks de storm en de regen die de weerman dagelijks voorspelde, heeft het maar een dag geregend. Voor de rest was er een stralende zon aanwezig.

Ik had gewoon meer contact met de plaatselijke bevolking, minder toeristen en een minder droog land verwacht, denk ik.  Oh, en natuurlijk een banana-ride 🙂

Wat hebben we geleerd over de Maltezers? [à la Piet Huysentruyt]

  • Maltezers gaan niet op zomervakantie. Ze gaan gewoon elk weekend op hotel in eigen land.
  • Ze zijn klein. Zouden het stiekem undercover-aboriginals zijn?
  • De inwoners van Malta zie je amper over dag. Ze vinden het veel te warm en verklaren ons, toeristen, zot. Zelf verlaten ze liever ’s avonds het huis, als het koeler is.

Voor de nieuwsgierigen: een kleine selectie van de foto’s vind je hier.

3 Responses to “The experience of Malta…”


  1. 1 Bartje oktober 5, 2009 om 9:39 pm

    Zàlige foto’s! ‘k ben benieuwd naar de rest! 🙂

  2. 2 Evita oktober 8, 2009 om 1:02 pm

    Tnx, Bartje! Ik ook… ze mogen ze eens dringend op de Facebook gaan zetten!

  3. 3 Marijke oktober 8, 2009 om 2:24 pm

    Da vind ik er ook van! Waar blijven die andere hun foto’s zeg :D?


Geef een reactie

Wie ben ik?

The name:
Evy Philips

The age:
27 jaar

The passion:
Bram
Italië
AC Milan


