Oh, wat wil ik dat boek lezen

Zondag in het laat: ik kom terug van Malta…
We zitten voor enkele uren op het vliegtuig, maar mijn iPod is ver leeg. Verveling, verveling. Het enige boek (Gilles De Bilde – Mijn Verhaal) dat ik mee had was natuurlijk ook al uitgelezen.

Gelukkig had Marijke nog een extra boek bij. Ik mocht er wel eventjes in lezen, maar het boek dat zij aan het lezen was, was ook ver uit. Dus wilde ze haar extra boek lezen. “Goed,” zei ik. En zo las ik de eerste 30 bladzijden van een boek dat ik echt in één ruk zou kunnen uitlezen.

In de buurt van waar ik werk is een Standaard Boekhandel, en als bij toeval heb ik nog een cadeaubon liggen van die winkel. Ik nam mij dus voor om tijdens mijn middagpauze onmiddellijk opzoek te gaan naar dat ene boek.

… Ware het niet dat ik de bon thuis vergat… Al drie dagen! Telkens vervloek ik mezelf want ik wil zo graag verder lezen in… het Dagboek van een nymfomane.

Morgen ga ik naar de boekhandel, met of zonder bon!

4 Responses to “Oh, wat wil ik dat boek lezen”


  1. 1 Jan september 30, 2009 om 4:59 pm

    Die wil ik precies ook wel lezen, misschien kan ik er iets van leren 😉

  2. 3 Marijke oktober 1, 2009 om 12:56 pm

    Meende da nu Evy da gij om dien boek gaat :p Spaar die centjes maar voor iets anders en leen em van mij als ik hem uit heb 😉

  3. 4 Evita oktober 1, 2009 om 2:04 pm

    ja, kwee het, maar kheb nu toch dien bon liggen… en dien was zo goe (’t begin toch al) 😉
    Kheb hem btw nog ni ze… vandaag WEER die bon vergeten :s Kdenk daar echt ni aan ’s morgens.


Geef een reactie

Wie ben ik?

The name:
Evy Philips

The age:
27 jaar

The passion:
Bram
Italië
AC Milan


