Meter Evita

Ik ben meter. As a matter a fact: ik ben al enige tijd meter… al meer dan drie jaar.

Eind augustus ben ik opnieuw meter geworden. Deze keer van een meisje: Imen. Het is een kerngezonde baby met alles erop en eraan!

Het rare is: meestal vind ik baby’s niet mooi. Het is hard om te zeggen maar baby’s zijn klein en verschrompeld. En ze wenen veel… vooral ’s nachts. Eigenlijk hebben baby’s niets dan nadelen. Goh, ik denk dat ik er nog lang niet klaar voor ben om er zelf eentje op de wereld te zetten.

Imen is wel mooi. Misschien komt het doordat ze geboren is met een keizersnede, ik weet het niet. Feit is dat het een superschattig baby’tje is. Echt waar! Ik heb er zelfs bewijzen van:

ps: dit was op de dag van de geboorte… Tegenwoordig hou ik haar al iets meer zelfzeker vast πŸ˜‰

1 Response to “Meter Evita”


  1. 1 David oktober 8, 2009 om 9:18 pm

    Congratz!!!
    Aan de opnieuw verse meter! En t mete-kienneken, ook natuurlijk. Hopelijk heeft die het geluk van een SUPER GEWELDIGE meter te hebben, die haar OVERAL naartoe mee neemt… Die komt oppassen, als het nodig is En die super fier de kak-broeken wilt verversen πŸ™‚
    MOEHAAAA πŸ™‚

    Maar ik kan u melden dat lang niet alle baby’s krijsen ’s nachts.
    Dus geen paniek… En daarbij naar mate je ouder wordt, hoe slechter je gehoor is πŸ˜‰
    en ’t Gaat zeker een kwestie van opvoeding zijn :-)… Anders is er nog steeds DUCK-TAPE (is echt voor ALLES goed)

    greetz
    D.


Geef een reactie

Wie ben ik?

The name:
Evy Philips

The age:
27 jaar

The passion:
Bram
ItaliΓ«
AC Milan


