YouTubeGeheimen

Ik vind mijn weg redelijk goed op het  internet. Mag ik dat zeggen?
En toch heb ik nog maar pas iets nieuws ontdekt dat er al lang is. Iets met YouTube

Je kan daar gewoon een afspeellijst in maken (insert: enthousiast gejuich)! Ik wist dat niet. Ik vind het echt superhandig. Je zet gewoon YouTube op, kiest de nieuwste liedjes uit en afspelen maar…

Misschien niet zo fijn voor je bandbreedte , maar voor de moment helpt het mij wel vooruit. Ik heb namelijk mijn laptop geformatteerd en zit nog zonder iTunes of enige andere vorm van muziek.

Voor de kindjes die zoals ik tot voor kort nog niet weten hoe het werkt. Je typt een artiest of liedje in bij de search. Bijvoorbeeld David Guetta. Dan krijg je de resultaten. Op de tv-afbeeldinkjes zie je links onderaan een klein kruisje staan. Als je daarop klikt voeg je het filmpje toe aan je afspeellijst. Eens je afspeellijst klaar is, klik je rechts bovenaan in de navigatie op “videolijstje” en je filmpjes spelen af.

T’is maar dat u het weet, he.

0 Responses to “YouTubeGeheimen”



  1. Geef een reactie

Geef een reactie

Wie ben ik?

The name:
Evy Philips

The age:
27 jaar

The passion:
Bram
Italië
AC Milan


