Koekennostalgie

Weet U nog, vroeger, toen u ‘Prinsenkoeken’ at?

Ik deed die twee helften van elkaar met een simpele draaibeweging, at eerst het deel zonder vanillecrème (dat waren de lekkerste 😉 ) op, schraapte daarna met mijn tanden de vanillecrème van het andere deel (het toppunt van het hele prinsenkoeken-eten) en at tenslote teleurgesteld de andere, inmiddels lege, helft op.

Vanmiddag heb ik dat weer gedaan… vier keer 😀

3 Responses to “Koekennostalgie”


  1. 1 Lies oktober 23, 2009 om 3:22 pm

    Ik deed dat ook zo!!! Ik heb al veel te lang geen prinsenkoeken meer, maar ik eet sinds kort terug Mellow Cakes (oftewel negerinnentetten) en die eet ik zo: ik bijt er eerst het bovenste chocoladelaagje af, ZONDER de witte “mellow” vanbinnen te beschadigen, eet heel de chocolade errond op, vervolgens eet ik de witte “mellow” in ene keer op, en dàn pas het koekje.

    Ik kan het gewoon niet laten 😉

  2. 2 Valérie oktober 23, 2009 om 9:47 pm

    Ik heb vorige zaterdag mijne princekoek ook zo nog opgegeten! Princekoeken moet ge trouwens zo eten, alle andere manieren zijn fout 🙂

  3. 3 Sanne oktober 24, 2009 om 12:09 pm

    Oooh, en al die keren dat mijn koek in duizenden kleine stukjes viel in plaats van zo’n mooie tweedeling!
    Teleurstelling allom in mijn jongere jaren (nu nog steeds trouwens).

    Ps: die met chocolade zijn véééééééle lekkerder! 🙂


Geef een reactie

Wie ben ik?

The name:
Evy Philips

The age:
27 jaar

The passion:
Bram
Italië
AC Milan


