Woordjes van de dag

Jeanetmetal is metalmuziek, maar dan braafjes. Softe metal eigenlijk. Een al dan niet correct voorbeeld hiervan zijn de Foofies. Oftewel The Foo Fighters.

3 Responses to “Woordjes van de dag”


  1. 1 Lies oktober 27, 2009 om 8:02 am

    Evy, hier WIST ge gewoon dat ik ging reageren… Of Foo Fighters al dan niet voor janetten is, laat ik in het midden. Er zullen wel degelijk janetten fan zijn. Maar om de Foo Fighters (brave) metal te noemen? *PEUT* Wrong! 😛

    Nee joh, de Foo Fighters zijn pure rock met een vleugje grunge 😉 Metal is in mijn ogen toch iets hélemaal anders…

  2. 2 Evita oktober 27, 2009 om 8:15 am

    hehe ja zowiezo, ik wou er nog (sorry Lies) bijzetten… en er staat wel degelijk: “al dan niet correct” he. Ik ken de muziek van de Foo Fighters eigenlijk ook helemaal ni zo goe… en gewoon metal ook al ni.
    Het ging er gewoon gisteren op mijn werk over (sinds kort is er een mnm-Qmusic / stubru clashje :p), en ik vond da grappige woordjes 😀

  3. 3 Lies oktober 27, 2009 om 9:23 am

    Awel, ik zal me daar is komen moeien in de discussie se 😉


Geef een reactie

Wie ben ik?

The name:
Evy Philips

The age:
27 jaar

The passion:
Bram
Italië
AC Milan


