Halloween!

Gelukkige Halloween iedereen! Of euhm… zalige Halloween? Prettig Halloween? Happy Halloween?
Wat is de juiste zegswijze nu eigenlijk? Laat ik voor Happy Halloween –> Ha-Ha, you know.

Mijn Halloweenfeestjes zitten er al op. Voor de nieuwsgieren: ik was een duiveltje.

Dat zit er dus al op… en wat gaan we dan vandaag doen, op deze donkere, angstaanjagende, griezelige Halloweenavond?
Naar een Hawaïfeestje natuurlijk! 😀

Want… averechts doen, daar ben ik goed in!

3 Responses to “Halloween!”


  1. 1 Deef november 1, 2009 om 6:50 pm

    Moehaaa 🙂
    Bij mij mag je ook wel eens ’t duuvelken kommen spelen 🙂
    EN je mag daarbij nog ook je strooien roksken aandoen natuurlijk

    MOOEEEHAAAAHAAAA 😀

  2. 2 Evita november 2, 2009 om 8:13 pm

    Ah! ik had geen strooien rokje aan^^

  3. 3 Deef november 3, 2009 om 10:49 pm

    Geen probleem , ben geenen moeilijken 🙂
    Een duivelke zonder rokske dan

    of dan toch zonder strooien rokske dan 😉


Geef een reactie

Wie ben ik?

The name:
Evy Philips

The age:
27 jaar

The passion:
Bram
Italië
AC Milan


