Die van Jimmy Choo!

Deze morgen in de living: ik check www.nieuwsblad.be

“DAMN!!! Ik wist dat ik iets vergeten was!”

Gisteren startte de (beperkte!) verkoop van Jimmy Choo bij H&M. Nu moet je weten dat zo’n paar Jimmy Choo schoenen normaal pakweg 800 euro kosten. Bij H&M was het duurste paar nu 130 euro. Dat is nog een betere deal dan de 60 euro die ik betaald heb voor mijn Guess schoenen (die waren normaal 180 euro).

Die andere accessoires of kledij van Jimmy Choo interesseren mij zo niet, maar zo’n paar schoenen hadden mij toch niet misstaan, I think.

Nu las ik in de krant van ellelange rijen, van mensen die er al van vrijdag 20 uur stonden aanschuiven… Zelfs al was ik het niet vergeten, ik denk niet dat ik het ervoor zou over hebben.
Alhoewel? Had er iemand van mijn vriendinnekes mij willen vergezellen, had ik daar waarschijnlijk wel gestaan. Hmm, misschien goed dat ik het rats vergeten was.

Bekijk ik hier een filmpje over de “zoete inval”…

1 Response to “Die van Jimmy Choo!”


  1. 1 Illiveris november 18, 2009 om 3:53 pm

    Haha, een mooi staaltje vrouwelijk doorzettingsvermogen.. Mijn verstand gaat het een beetje te boven.. Zo was er ook eens een actie in het verleden bij H&M, ik ben spijtig genoeg vergeten van welke ontwerper, waarbij men de winkel stormliep. Achteraf zag ik een kennis van mij op de trein die blijkbaar ook had staan aanschuiven. Toen hij echter zijn aanwinst liet zien moest ik mijn lach inhouden: een knalwit hemd. Ik draag kleren omdat ze mooi zijn, niet omdat ze een bepaalde naam dragen.. :-p Maar het zal wel aan mij liggen.. 😀 Hoe dan ook, leuke post én blog! 😉


Geef een reactie

Wie ben ik?

The name:
Evy Philips

The age:
27 jaar

The passion:
Bram
Italië
AC Milan


