Clouseau 10 x 10

Ten eerste wil ik even zeggen dat ik de titel niet snap. 10 x 10? De eerste 10 oké. Het is de 10de jaar dat de broertjes het Sportpaleis vullen. Maar die tweede 10? No idea. Bij mijn weten zijn er maar 7 concerten dit jaar.

Voor de rest was het een leuk concert. We hadden heel goede plaatsen en zagen dus alles wat we moesten zien. Koen zorgde zoals steeds voor veel geshake met zijn poep waarop het vrouwelijk publiek uit het dak ging. De meeste liedjes werden luidkeels meegebruld. Ook door mij… behalve die van de nieuwe CD. Zij aan zij en België ken ik, die andere niet. Na ze live te hebben gehoord, kan ik alleen maar zeggen: “best wel goed”. Nee, niet geweldig prachtig. Maar dat heb ik nooit bij liedjes na ze één keer gehoord te hebben.

De show was gewoon. Vrij basic. Geen ‘specialekes’. Bij Vonken en vuur kwam het vuurwerk boven, which gave me a déjà-vu gevoel. Vrij voorspelbaar. En naar het eindetoe werden Koen en Kris ten hemel gevoerd en via een loopbrug tot bij het bovenste publiek gebracht.

Zo… was het zijn 40€ waard. Ik weet het niet goed dit jaar…. Het is een twijfelgevalletje. Ik had het spectaculairder verwacht voor dit tiende jaar. Maar ga ik volgend jaar weer? Waarschijnlijk wel.

4 Responses to “Clouseau 10 x 10”


  1. 2 Swift december 10, 2009 om 10:55 pm

    Ik heb gehoord dat 10 x 10 slaat op het feit dat tijdens deze reeks het 100ste optreden van de concertreeks zou plaatsvinden.
    Maar zoals gezegd, heb het maar van horen zeggen 🙂

  2. 3 Joke december 11, 2009 om 1:47 pm

    Ik vond de nieuwe liedjes wel goed, een beetje souly. me likey:)
    Heb me geweldig geamuseerd, weet wel niet of het helemaal aan de koen lag of aan de twee plezante mannen naast mij die helemaal uit de bol gingen.

  3. 4 Evita december 12, 2009 om 11:21 am

    @ Swift: inderdaad inderdaad… ge hebt gelijk 😀 Kwas mis.
    @ JOke: hoe? ni aan mij ofwa? :p


Geef een reactie

Wie ben ik?

The name:
Evy Philips

The age:
27 jaar

The passion:
Bram
Italië
AC Milan


