Dat treft… ik ook!

En wat lezen we vandaag in het nieuwsblad? Of op de website van het Nieuwsblad liever.

Kris Wauters is weer vrijgezel

Kris Wauters gaat weer als vrijgezel door het leven. Vorige week kwam een einde aan zijn relatie met Suzy De Pol.Vorige week veranderde De Pol haar relatiestatus op Facebook naar ‘heeft geen relatie meer’. Wauters en De Pol vormden al enkele jaren een koppel, maar verschenen zelden samen in het openbaar. De oudste van de Wauters-broers schermde zijn privé-leven goed af.
Een jaar geleden vertelde Kris Wauters nog dat zijn leven in evenwicht was en dat hij klaar was voor kinderen. De reden van de breuk is niet bekend.

Toeval of niet, maar ik ook! Just so you know 😉

2 Responses to “Dat treft… ik ook!”


  1. 1 Deef december 18, 2009 om 5:41 pm

    Voor een keer da ik nog eens langs deze sneeuw-blog kom , staat er zoiets op .
    Daz natuurlijk minder éé vlinder!

    Maar ik wil wel voor jouw eens onderhoren of ik niet via -via , zijn persoonlijk e-mail adres of GSM nummer kan bemachtigen van meneer Kris Wauters…

    Moehaa

    🙂

  2. 2 Joke december 25, 2009 om 2:21 am

    Ooh iemand met connecties, interesting
    Als ge toevallig de nummer van Udo te pakken krijgt :p

    ps Evy, Welcome back to the Jokeside 😉


Geef een reactie

Wie ben ik?

The name:
Evy Philips

The age:
27 jaar

The passion:
Bram
Italië
AC Milan


