31 december 2009

Omdat ik nogal nieuwsgierig ben: wat zijn jullie plannen voor oudjaar?

Ik ga naar De Prof in Mechelen met mijn vriendjes en vriendinnetjes. Champagne, cocktails, every hour fingerfood, cool people, en het thema is paars. Wil het toeval (of nee: toch niet, want ik wist het thema) dat ik een fantastisch paars kleedje heb gekocht! Ik kijk er enorm naar uit… en ik heb nu al spijt dat het over een paar dagen voorbij zal zijn.
Anyway, ongetwijfeld komt hier veel fotomateriaal van op mijn Facebook.

Wat ik iedereen zal wensen horen jullie nog wel. Is  het niet live, dan is het wel hier… zodra ik photoshop weer deftig heb geïnstalleerd that is 😉

Ondertussen ontving ik viavia wel al wensen van George Clooney, en omdat ze niet alleen gericht zijn aan mij, maar aan alle mooie vrouwen: voila!

3 Responses to “31 december 2009”


  1. 1 Deef december 30, 2009 om 5:13 pm

    Oeeee ma da klinkt een fancy-pancy feesje 🙂
    Kon ik da ook ma zeggen…
    😉

    Bij ons is het met de vrienden en de voetjes onder tafel ,
    en rustig , relax , en veeeeeel drank 🙂

    Een Happy 2010 !!! x

  2. 2 Maarten december 31, 2009 om 3:03 pm

    Paars? Yuk! Uw Anneke heeft dat thema gekozen zeker? :p
    Soit, geniet ervan en hou het tof en veilig ^^

    xxxM

  3. 3 Evita december 31, 2009 om 4:00 pm

    Ja, bij ons ook eerst rustig tafelen hoor 🙂 Maar daarna: parteeeej!
    En Maarten: Natuurlijk niet… De prof heeft dat gekozen. En Anderlechtkleur of niet, I like it^^ Mijn mooi kleedje was er niet in andere kleuren hoor 🙂


Geef een reactie

Wie ben ik?

The name:
Evy Philips

The age:
27 jaar

The passion:
Bram
Italië
AC Milan


