Skiles 1: so far, so good

Dames en Heren, de eerste skiles van yours truly zit erop… en ik leef nog! Sterker nog: ik heb niks, nada, noppes gebroken, verstuikt of nog maar lichtelijk gepijnigd. I rule. Ik had ook absoluut geen schrik. Het ging echt vlot. Het enige dat een ietsiepietsie problemen opbracht was het dichtklikken van de skibotten. Maar moeilijk gaat ook blijkbaar. Op naar les 2 zou ik zo zeggen.

De leraar was ook tof, en das was wederzijds. Hij komt donderdag zelfs speciaal voor ons af. Dat lukte want “dan moet hij maar werken tot 6 uur”.  Zijn mopjes waren zo dom dat ze supergrappig werden.

Maar als meneer Dimi, want dat is zijn naam, nog één keer zegt dat ik meer naar voor moet leunen zal die toch eens toevallig over een skistok vallen 😉 IK LEUN WEL NAAR VOOR!!! Mijn gat is gewoon te dik, daarom LIJKT het alsof ik naar achter leun.

Het enige wat ik – naast nog een les of 4, 5 – nog nodig heb is de warme voetencrème van Hansaplast waarvan ik reclame heb zien staan in de Flair (God, ik hoop dat dat spul werkt) want mijn teentjes hadden wel koud.

En misschien een iets meer flaterende skifrak. We shall see, want ik ben wel gierig. Ik ga heus geen fortuinen uitgeven aan skimateriaal om eens één keer te gaan skiën. Ik heb dit weekend in Carrefour gekeken: een skibroek + jas kost 75 euro! Helllllooow!
Gelukkig heb ik een leuk nichtje aan de overkant wonen die me haar accessoires wil lenen. Misschien toch haar jas ook eens proberen… de mijne is duidelijk uit de mode.

Geef een reactie

Wie ben ik?

The name:
Evy Philips

The age:
27 jaar

The passion:
Bram
Italië
AC Milan


