De laatste loodjes…

Ik zou nog 4 kg moeten kwijtraken.

Op zich is 4 kilo niet zo veel. Maar, you know, die laatste loodjes… juist ja, die wegen het zwaarst (hoe toepasselijk). Het liefst wil ik mijn doel halen tegen mijn skireis.

Hoe ik dat ga doen? Tja, goed blijven fitnessen en terug wat meer op mijn eten letten, zeker?
Het fitnessen gaat goed. Gisteren een uur op de treadclimber (geweldig ding) gestaan, vandaag een half uur gestept en een uurtje zumba gedaan. Going strong, going strong. En nu die skilessen er nog bij komen, zijn dat weer nieuwe bewegingen erbij, en dus nieuwe spieren erbij.

Dat eten… ik probeer, ik probeer. Mijn appelverbruik is in elk geval al gestegen. Water drink ik in liters. Mijn granny met chocolade heb ik geruild voor een granny met appel (het scheelt 20 calorieën). En voor de rest… Maandag was (is, trouwens) soepdag op mijn werk. Soep is gezond (want het was verse), maar ik gok dat ik minder calorieën binnenkrijg met een boterham met kippenwit. Vandaag had er een collega vanillewafeltjes met rozijnen bij. Tuuurlijk moet je dat dan proeven! Ik heb het wel bij eentje kunnen houden 🙂

8 Responses to “De laatste loodjes…”


  1. 1 Lies januari 6, 2010 om 8:16 am

    Amai Evy, nog 4kg joh! Hoeveel zijt ge dan in totaal afgevallen?! Enfin bij mij mag er ook nog een paar kg af hoor. Hopelijk vóór maart 😉

  2. 2 Evita januari 6, 2010 om 9:43 am

    Nu 16 – 17 kg… maar kmoet er nu nog 4 he 🙂 Haha ja, da zel wel voor maart 😉 Big day 😀 Spannend!

  3. 3 Lies januari 6, 2010 om 11:39 am

    Wooowwww 20kg in totaal dan, damn!!! Ik nu 7kg, maar als er nog 2 à 3kg af gaat tegen maart, ben ik al heel tevreden 🙂

  4. 4 Bartje januari 6, 2010 om 4:15 pm

    chapeau Evy, ge zijt bangelijk goed bezig! Ge moogt echt fier zijn op uzelf!! Ik zit nu op -12 kg en ‘k heb der nog tien te gaan. Van zodra ‘k terug een job heb ga ‘k ook mee fitnessen. 🙂 Ik wil tegen ’t galabal van Toeristika op mijn gewicht zijn.

  5. 5 Maarten januari 6, 2010 om 9:21 pm

    Het is een vreselijk cliché, maar in deze wel gemeend: respect meis 😐
    Maar niet overdrijven he, ik wil u nog wel zien staan volgende keer 😦
    x

  6. 6 Coen januari 7, 2010 om 10:02 pm

    20… kilo? schiet er dan nog Evy over?


  1. 1 U googlet, ik publiceer « Evita blogt… Trackback op januari 8, 2010 om 9:45 pm

Geef een reactie

Wie ben ik?

The name:
Evy Philips

The age:
27 jaar

The passion:
Bram
Italië
AC Milan


