Who I am – Nick Jonas & The Administration

Nee, ik ben geen 15-jarig meisje dat een crush heeft op welke Jonas Brother dan ook.
Ik ben wel verliefd op een liedje van 1/3de van de Jonas Brothers. Nick Jonas maakte samen met The Administration Who I am. Mooie lyrics, basic melody, ietwat kreunerige stem… yes, me likes!

Dat is niet alles. Ik ken er nog wel een paar in dit genre (lees: liedjes van de nieuwste generatie Disneysterren). Wat dacht je van dit? Of dit? Jawel, vergeet A whole new world van Aladdin. This is the new Disney!

1 Response to “Who I am – Nick Jonas & The Administration”


  1. 1 Caramieke maart 10, 2010 om 10:32 pm

    Toch blijft ‘A Whole New World’ een prachtig, klassiek Disneylied!


Geef een reactie

Wie ben ik?

The name:
Evy Philips

The age:
27 jaar

The passion:
Bram
Italië
AC Milan


