KBC Comedy Night

Gisteren ging ik naar de KBC Comedy Night in de Arenbergschouwberg in Antwerpen. It was fun. Ik heb mij kapot gelachen.  KBC had dat goed geregeld: een bus bracht ons van Mechelen naar Antwerpen en weer terug. Na de show kregen we een drankje en een chipske aangeboden. Het moest niet meer zijn.

Comedians van dienst waren Bart Cannaerts,  Bert Gabriëls en Alex Agnew.  To be honest: ik kende alleen Alex Agnew. De anderen kende ik ‘van ziens’, maar ik was aangenaam verrast.
Vooral door hen dan. Want Alex Agnew…wel, je kan zeggen van Geert Hoste wat je wil, maar euhm… hij heeft wel elk jaar een nieuwe show. Agnew niet hoor. Bijna twee jaar geleden ging ik naar een try-out van hem kijken. De moppen die hij toen bracht (over vingers in de k*t van zijn dochter steken, etc. No kidding), passeerden nu ook de revue. Tja.

Adriaan Van den Hoof praatte als voleerde  MC alles aan elkaar. Al vond ik hem soms wat slapjes. Maar goed, geen commentaar op Adriaan. Ik heb sympathie voor hem. Vooral sinds ik daar eens mee op vliegtuig heb gezeten en – zonder dat hij het zelf weet natuurlijk – paperazzi heb gespeeld. Good times.

De avond ging uit van KBC en werd aangeboden aan studentenclubs. Uiteraard werd de Mechelse studentenclub Toeristika (Niet mijn club, thank God. I’m Limburgiaan) erdoor gehaald door onze allerliefste Adriaan, wat voor net dat ietsje meer entertainment zorgde.

En natuurlijk mogen we ook de busreis terug niet vergeten te vermelde. Liedjes, al dan niet met aangepaste tekst, werden luidkeels meegekweeld… en we hadden niet eens gedronken.

0 Responses to “KBC Comedy Night”



  1. Geef een reactie

Geef een reactie

Wie ben ik?

The name:
Evy Philips

The age:
27 jaar

The passion:
Bram
Italië
AC Milan


