Evita en het vogelongeluk :s

Ik ben een klein beetje een moordenaar. Alhoewel ik niet 100% zeker van dat het eigenlijk een moord is. Als het er wel een was, is het een erge: eentje met vluchtmisdrijf.

Daarnet reed ik nietsvermoedend naar huis in hevig regenweer. Tegen 70 per uur door Liezele (reglementair hoor)… Opeens vliegt er vlak voor mij een vogel (ik denk een fazant, die zitten daar wel) op. En jawel: ‘boenk’ ertegen. Tegen mijn bumper. Natuurlijk ben ik niet gestopt. Voornamelijk omdat ik dringend naar de wc moest, maar ook: voor een vogel? Moet je daarvoor stoppen? En wat moet je dan? Dat beest ritueel begraven? Goed, ik ben niet gestopt, en weet dus ook niet zeker of de fazant wel effectief dood is.

Ik voel mij wel een beetje slecht. Oke, ik deed het niet express, en het was ‘maar’ een vogel, maar dan bedenk ik mij: stel u voor dat het met mijn kat zou gebeuren. Ik zou er kapot van zijn!

Het was vandaag ook gewoon een pechdag: platte band met de fiets, iPod laten vallen in een plas (werkt gelukkig nog!), dan het vogelongeluk, en dan mijn sleutelbos kwijt (zeker een uur naar gezocht, blijkt dat de papa hem mee heeft). Ik ga slapen denk ik. Des te sneller het morgen is, des te beter.

4 Responses to “Evita en het vogelongeluk :s”


  1. 1 kipling maart 30, 2010 om 8:41 pm

    😮 Moordenaar!

  2. 2 Bartje maart 30, 2010 om 9:28 pm

    Slaap zacht en droom zoet lieve prinses, dat de sterretjes in je ogen nog jaren mogen fonkelen en je oogverblindende schoonheid om menig mannenhart in overdrive mag laten gaan. X x x

  3. 4 Joke maart 31, 2010 om 7:10 pm

    Het kan ook zijn dat het niet aan u ligt hoor Evy.
    Vandaag was ik rustig naar tv aan het zien toen ik vanuit mijn ooghoek iets zag bewegen. En nog voor ik mijn hoofd draaide om te zien wat het was, hoorde ik een harde ‘bonk’. Hetgeen wat volgde was pluimen, veren en een gedesoriënteerde duif.
    Ondanks dat de vogel nog wel is kunnen gaan vliegen en er geen daadwerkelijke schade aan ons raam is berokkend, ben ik toch van plan om iets aan die kamikazevogels te doen ze;) (zou Kelly haar opa niet het adres van de burgemeester hebben :p)

    ps: ben ik een slecht persoon omdat ik nu wil dat ik de vogelsmash in slow motion nog is kan bekijken.


Geef een reactie

Wie ben ik?

The name:
Evy Philips

The age:
27 jaar

The passion:
Bram
Italië
AC Milan


