Limburgiaweekend in HET Limburg!

Dit weekend zou vooral uit bier bestaan… maar het viel eigenlijk nog wel best mee. Er was ook jenever, passoa, tequila, Jägermeister, rode vodka en kraantjeswater 😉

Limburgia – of een deel daarvan – vertoefde dit weekend in HET Limburg!
Spelletjes allerhande werden gespeeld, al is mijn verstoppertje (in een lokaal met zoveel mogelijkheden!) er niet van gekomen. Blackbox, Partini, Trivial Pursuit, Weerwolfje, de notenclub, poker, Jungle Speed en uitbeelden op een heel ander niveau deden wel de competitiedrang aanwakkeren. Wist je trouwens dat ik in geval van geldnood in de prostitutie zou gaan? Geen moppen kan tappen en plastische chirurgie overweeg (oké, deze is nog wel waar – rimpels, ieuwie)?

De cantus verliep vlot buiten enkele straffen die we normaal niet doen. Laten we op volgende cantussen wél onze kleren aanhouden? Ik heb ook ontdekt dat ik niet in de wieg gelegd ben om schachtentemmer te worden. Never again! Vice-preases zou mij nog wel afgaan, I think. Ach ja, too late.

Als jullie denken dat het een weekend vol eten, drinken, en praten over seks was, hebben jullie het mis. Ik ben 5 km gaan joggen! Ja hoor… in de gezonde Limburgse buitenlucht. Just so you know.
Ondertussen ook al zo’n 17 uur bijgeslapen: ik ben weer helemaal gerecupereerd. Lang leve Pasen!

0 Responses to “Limburgiaweekend in HET Limburg!”



  1. Geef een reactie

Geef een reactie

Wie ben ik?

The name:
Evy Philips

The age:
27 jaar

The passion:
Bram
Italië
AC Milan


