Als ik een washandje was…

… zou ik je vuile billen wassen!

Yep, ik ging gisteren met Joke naar het boekenfestijn in de Nekkerhallen in Mechelen. Miljoenen (no kidding) boeken te vinden aan interessante prijsjes. We hebben er dan ook 5 uur lang rondgedwaald. Met enkele leuke aankopen én grappige momenten tot gevolg.

Kinderboeken worden tegenwoordig gevuld met quotes over vuile billetjes wassen en spleetjes die eigenlijk zoals elastieken zijn zodat er baby’s uit kunnen komen.

Voor de grote mensen waren er boeken over  Toby, die op latere leeftijd ontdekte dat hij toch een vrouw was ( “Tiens, ik heb helemaal geen hele kleine piemel, het is gewoon een vagina!” Zoiets moet het geweest zijn). Tiny voor volwassenen blijkt gewoon “Crisis” te noemen (Grapje, you shoulda been there). En dan was er nog Cézanne, mijn favoriete … euhm… schilder? Juist, ja!

Joke heeft trouwens ook een (nieuwe) angst ontdekt: ze heeft een schrik opgedaan over knuffelberen die mensendingen doen. Want jawel, ook daar bestaan boeken over.

Nu, de belangrijke zaken. What did I buy?

  • Check Mail (allemaal mailtjes van collega’s en bazen van een reclamebureau die een verhaal volgen).
  • One night with a godess (een Engelstalig boek. Ik dacht: “Komaan Evy, Engels is niet zó moelijk).
  • Flirten met geheimen (37 korte verhaaltjes over vrouwen die stoute dingen doen).
  • Een boek over photoshop/illustrator/indesign (CS3, maar it will do).
1 Response to “Als ik een washandje was…”


  1. 1 Lorre april 12, 2010 om 3:21 pm

    Sodeju zeg o.O goeie vangst.

    En blijkbaar vele gruwelijke ervaringen rijker.


Geef een reactie

Wie ben ik?

The name:
Evy Philips

The age:
27 jaar

The passion:
Bram
Italië
AC Milan


