Evita wil ook een reisje om een ijsje

Of zoiets dergelijks… U weet wel wat ik bedoel. Een vliegtuig afhuren, ermee naar Rome vliegen, daar op de piazza huppeldepup een gelato eten, terugvliegen en de dag erna gewoon weer verder doen waar ik mee bezig was. Ja, dat lijkt me wel iets.

Helaas, helaas, ben ik te laat om dit ter gelegenheid van de verjaardag van Wim Oosterlinck te doen. Die wedstrijd is afgelopen.

Maar ik dacht zo: nu die vliegtuigreis is uitgesteld wegens vulkaanuitbarstingen in Ijsland (ik ga mij niet wagen aan de naam) zijn er vast wel winnaars die toevallig belet zijn op de datum naar waar het reisje om het ijsje verplaatst is. En – je weet wel – misschien kan dat vliegtuigplaatsje dan aan mij geschonken worden? Ik zorg wel dat ik vrij ben.

En damn, nu heb ik waanzinnig veel zin in een cornetto of zoiets van die aard.

0 Responses to “Evita wil ook een reisje om een ijsje”



  1. Geef een reactie

Geef een reactie

Wie ben ik?

The name:
Evy Philips

The age:
27 jaar

The passion:
Bram
Italië
AC Milan


