TBYD: solid as a rock!

Wat gebeurt er als je na een avondje vol dronken praat* samen met je beste vriendinnen ’s morgens nog niet helemaal uitgeslapen wakker wordt? Je begint vreemde – en hopelijk haalbare – plannen te bedenken. X zegt iets geks, Y gaat er op door, op de duur bekom je wat Joke en ik bedachten:

Try before you die op BNN pakt het dit jaar anders aan. Deze keer moeten niet de BNN presentatoren maar de kijkers een uitdaging aangaan die je móet gedaan hebben in je leven. En dus dachten wij zo, aangezien ik wel een beetje een thing heb voor deze BNN’er, om een date te versieren tussen mij en Dennis Storm. Want geef toe: dát moet je toch één keer in je leven gedaan hebben?

Het concept is simpel. We’ll do it  My Date with Drew-styl. Het enige wat we nodig hebben is dus eigenlijk een camera en een paar kleine euhm.. attributen. You know: een  Dennis Storm-look-a-like enzo. It’s gonna work. Ik voel het aan mijn water 🙂

*Debbie john in plaats van Johnny Depp, Maxelaar in plaats van  Max Havelaar,.. Commun stuff

3 Responses to “TBYD: solid as a rock!”


  1. 1 Joke april 30, 2010 om 4:34 pm

    Ja, Evy laat maar weten als ge der aan wilt beginnen he.
    Ik ben klaar voor de postproductie :p

  2. 2 Evita mei 1, 2010 om 9:34 am

    Hoe rapper, hoe liever. Ik zou graag tegen eind 2010 onze verloving bekend maken 😉


  1. 1 Evita heeft Hyves! « Evita blogt… Trackback op mei 10, 2010 om 6:01 pm

Geef een reactie

Wie ben ik?

The name:
Evy Philips

The age:
27 jaar

The passion:
Bram
Italië
AC Milan


