Danacol help niet

Hoe ik dat weet? Hoeveel jaar heeft Fred Deburggraeve al een te hoge cholesterol? En hoeveel jaar neemt hij daar al Danacol voor? Juist ja!

Tot dat besluit kwam ik deze morgen toen ik voor de zoveelste keer het spotje van Danacol op de radio hoorde. Een goed besluit, me denkt. Reclamemakers moeten soms echt eens van BV veranderen.

4 Responses to “Danacol help niet”


  1. 1 Coen april 28, 2010 om 11:04 pm

    da klinkt zelfs fout op het spotje…
    hij zegt daar precies dat hij nog altijd vet is ipv fit. en hij is wel bijgekomen…

    lang leve de actimel met aardbeiensmaak. die zijn gewoon lekker :p

  2. 2 Bram april 30, 2010 om 8:23 pm

    Hoe durft ge twijfelen aan Danone, neem da terug!

  3. 4 De Feyter augustus 17, 2011 om 12:07 pm

    Dikke never allemaal..wie bio en light heeft uitgevonden,moesten ze een standbeeld geven!..en vooral ..neem suiker en zout weg..de mensen.worden allemaal zot !!!


Geef een reactie

Wie ben ik?

The name:
Evy Philips

The age:
27 jaar

The passion:
Bram
Italië
AC Milan


