Donderdag…

… deed ik dingen die ik niet meteen van plan was te doen.

  • Grote objecten (kunstwerken en dergelijke) ingepakt met bubbeltjespapier… in galakledij.
  • Met Lynn Wesenbeek én Kris Peeters op een podium gestaan voor om en bij de 200 man.
  • Een knipoog gekregen van diezelfde Kris Peeters.
  • Kunstwerken op een podium geshowd voor – again – 200 man.

Waarom dan wel? Voor de benefiet en awarduitreiking van Time4Society natuurlijk.

5 Responses to “Donderdag…”


  1. 1 Coen mei 2, 2010 om 11:02 am

    Gij zijt dan ook een kunstwerk op zich e 🙂

  2. 2 Bartje mei 2, 2010 om 1:12 pm

    en da’s nog een understatement 🙂

  3. 3 Evita mei 2, 2010 om 1:27 pm

    I’ll take that as a compliment 😉

  4. 4 Joke mei 6, 2010 om 6:13 am

    The word Picasso comes to mind 😉

  5. 5 Evita mei 6, 2010 om 7:09 am

    Hmm bij mij is het eerder mijn lievelingsschilder Cézanne 😀


Geef een reactie

Wie ben ik?

The name:
Evy Philips

The age:
27 jaar

The passion:
Bram
Italië
AC Milan


