Evita heeft Hyves!

(lees: de netlog van Nederland) Klik here to view my profile.

Echt veel ga je er niet op vinden. Waarschijnlijk nooit niet. Ik ben niet echt van plan het te gebruiken.
Waarom ik dat ding dan heb aangemaakt? Voor Dennis Storm natuurlijk. In zijn nieuwe programma ‘Loverboys‘ helpt hij mensen met liefdesprobleempjes. Niet echt interessant, maar wat mij wel interesseert: JE KAN EEN DATE WINNEN MET DENNIS STORM! En daarvoor moet je dus zo’n profiel op Hyves aanmaken.

Voor de rest wil ik alleen nog kwijt dat heel deze situatie geen toeval kan zijn. Het is het lot. Check hier maar!

2 Responses to “Evita heeft Hyves!”


  1. 1 Coen mei 10, 2010 om 6:10 pm

    HOLLANDER! dekke toch!
    Wa gij toch allemaal ni over hebt voor diene mens 🙂

  2. 2 Evita mei 10, 2010 om 7:26 pm

    Mens, mens… GOD, ja! 😉


Geef een reactie

Wie ben ik?

The name:
Evy Philips

The age:
27 jaar

The passion:
Bram
Italië
AC Milan


