“ik zijn nen tijger”

… volgens mijn Chinese horoscoop, toch.  Wat die inhoud lees je hier. Het ligt dicht bij de waarheid, if you ask me.

Deze Tijger houdt zich aan zijn woord en is gevoelig voor zowel goede als slechte invloeden. Zijn grootste probleem is het kanaliseren van zijn ongelooflijke vitaliteit. Als hem dat lukt, kan hij bergen verzetten. Laat hij zijn oren daarentegen hangen naar duiveltje in hemzelf, dan kan hij flink uit de bocht vliegen. Flexibel als hij is kan hij zo van koers veranderen of van de ene op de andere dag in het buitenland gaan wonen. In de liefde is hij even trouw als in de vriendschap. Een weliswaar zeldzaam zijsprongetje zal dit echter niet in de weg staan, al pakt hij daarna zonder wroeging gewoon de draad weer op.

1 Response to ““ik zijn nen tijger””


  1. 1 Melissa mei 13, 2010 om 7:15 pm

    Hahaha. echt herkenbaar e. ik had het is opgezocht omdat iemand vertelde dat de chinezen dit jaar vrezen voor alle dochtertjes die geboren worden. het zouden zo’n moeilijke karaktertjes zijn.. die persoon die het mij vertelde zij: kijkt naar u! …
    zegt genoeg zeker?!
    xx


Geef een reactie

Wie ben ik?

The name:
Evy Philips

The age:
27 jaar

The passion:
Bram
Italië
AC Milan


