Aaaaaaaaaah! Stembus-tijd!

U mag onderstaand bericht negeren 🙂 Figured it out myself!

7 Responses to “Aaaaaaaaaah! Stembus-tijd!”


  1. 3 Maarten mei 21, 2010 om 12:05 am

    Oekraïne? WTF? :s
    Ik gok op Italië, maar als het ‘een ander land’ wordt, kom ik mee om te tolken :p

  2. 4 Evita mei 21, 2010 om 7:03 am

    Coen? CHINA? 😮 Ik ga NOOOOIT naar China. Vergeet het! Hoe lang ken jij mij al?
    Maarten:’een ander land’? Ik denk dat ik weet welk ander land 😉

  3. 5 Coen mei 21, 2010 om 11:48 am

    da was de grap eraan…
    you dirty joke-killer…

  4. 6 Maarten mei 23, 2010 om 11:04 am

    Hoe kan jij dat nu weten 😮 :p
    Bij de weg: als je zoiets doet, moet je ook het resultaat posten he, ik brand van nieuwsgierigheid (of is het toch van de zon?)

  5. 7 Joke mei 23, 2010 om 1:33 pm

    Ik weet het!Ik weet het!
    Mag ik ook nog stemmen? kunt ge een prijs winnen? Ik heb het gevoel dak veel kans maak dan:p


Geef een reactie

Wie ben ik?

The name:
Evy Philips

The age:
27 jaar

The passion:
Bram
Italië
AC Milan


